Breaking News

My Oga's Madam (My Boss' Wife)....Part1

A story written by deolububble


My Oga wife wahala too much, no be that kin wahala like house work wahala. The wahala wey I dey talk about na her kacks, everything wey she wear she must make sure say her backyard nearly tear the cloth, her hips and yansh na wahala for we yard.

I bin follow my oga come from village like 8 months ago, I dey village dey waste na him, our elders talk say make my oga help my widow malee bring me come lagos make I come work say I fit become better person.

The thing pain me well, when dem tell me say I dey go lagos, I wan go lagos but I get plan sef, all those sweet village girls wey I dey always carry enter bush to fuck don satisfy me. My small farm dey dey alright for me and my mama.

We fit farm there, sell part of am, chop part of am, my plan dey simple but these our elders own na him I no understand. My mama follow me talk am, I wan turn am down but I no fit, my mama don try plus including say Chioma don dey  sick anyhow, na one secondary school girl with big yansh wey I dey fuck. In other to avoid stories that touch, I carry my small bag with my baffs disappear follow Chubuike come lagos.

Chubuike na spare parts dealer for Ladipo, na big man for there, we dey there together, I be him apprentice, Chubuike na bad guy, money dey him hand well well. Na just one pikin dey between him and him wife, the gal na 3 years old. Ada no gree born for Chubuike again, as an Igbo man, Chubuike wan boy as him business dey grow, make pesin dey wey go take over him business, na wetin lead Chubuike be that, he just dey fuck women around, dey look for son. He fuck my own small girlfriend for market wey I dey manage, she be hairdresser apprentice sef, na the girl yansh dey make me kolo, you for don notice now say i like Ikebe, just like Timaya, Me, I like Idi nla nla, anyhow I give it to you a.

I bin no no sef, Chubuike go leave me for market, come one small hotel for our area dey fuck my girlfriend, I no help am drag am, I just continue to dey fuck am too. I even hear say he dey bend am for shop after he send me message, he dey bend for table like rubber, dey fuck am. Chubuike just get money but him no sabi fuck, after 1 minute, Chubuike don release. Na him Ladipo girlfiends tell me o, which one by my hand. I dey on my own hand. Na pleasure for me say me and my oga dey chop from the same pot, so I only beef am small.

To be continue...
My Oga's Madam (My Boss' Wife)....Part1 My Oga's Madam (My Boss' Wife)....Part1 Reviewed by Queency on 20:58:00 Rating: 5